пятница, 10 августа 2012 г.

Модуль 9 допоміг навчитися діференціації навчання різних учнів та створити інструменти для підсумкового оцінювання.Звичайно, що вчитель як керівник проекту, може розподілити нампрямки і обсяг роботи учнів, враховуючи рівень іїхніх знань з предмету, але при цьому дуже важливо, щоб учитель дозволяв і спонукав учнів визначати, що саме з матеріалу, який буде вивчатися,може бути цікавим для них при проведенні дослідження і як саме вони будуть це виконувати. Важко не погодитись із тим фактом, що учні розвиваються та навчаються краще в проектах, коли вони самі відслідковують свій прогрес у навчанні.Учні відрізняються один від одного власними інтересами і мають різні навчальні стилі.Коли їхні навчальні потреби задовільнені,в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки.Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація, а також середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони.

Комментариев нет:

Отправить комментарий